domingo, 9 de novembro de 2014
As emocións na publicidade
Herman Bustos
(Publicista, académico, relator e consultor internacional en Chile, Perú, Ecuador, Bolivia, Arxentina, Paraguay e Colombia. Socio de diversas oficinas de Publicidade. Traballou como productor en cine e televisión educativa. Realizou asesorías para diversas empresas e medios de comunicación. Ten compatibilizado a actividade profesional coa docencia e dirección de Escolas de Comunicación e Publicidade.)
"O marketing e a publicidade se construyen sobre emocións, non sobre productos. Os consumidores necesitan obter experiencias inmediatas, intensas e curtas. Os productos só existen nas mentes e nos corazóns de quenes cren neles. Vivimos nunha sociedade de sensaciones, de sentimentos e fantasía. É a era do afecto.
Vémolo a diario en Internet coas comunidades e as redes socias. As persoas queren que lles presten atención e ser acollidas polo grupo. Ainda que só sea un poco de emoción virtual.
A clave da publicidade actual consiste en proporcionar soños á xente, que os emocionen, lles interesen y lles fagan reaccionar. Todos queren emocionarse. Que lles presten atención. O demáis non importa. Triunfan as mensaxes emocionais.
Vivimos o protagonismo das emocións na sociedade."
FunkTALK
Publicidad y emoción
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario